.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیروهای جدید جایگزین بهورزان بازنشسته مازندران می‌شود
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 250 بهورز مازندران در حال بازنشستگی هستند و به‌زودی نیز افراد جدید جایگزین آنها می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، نادر آهنگر صبح امروز با اشاره به وجود 2 هزار و 200 خانم در جمعیت بهورزان مازندران، اظهار کرد: از این تعداد، 250 نفر در ساری فعالیت داشته و نقش مهمی در کاهش بیماری‎های غیر واگیر و مرگ و میر مادران باردار دارند.

وی افزود: 250 بهورز مازندران در حال بازنشستگی هستند و به‌زودی نیز افرادی جایگزین آنها می‌شوند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: نوع خدمات بهورزان کاربردی است و متناسب با گروه هدف تربیت شده‌اند که در این راه مدیران بهورزی نیز همراه آنها بوده و یاری‎رسان بوده‌اند.

آهنگر گفت: در استان مازندران در برخی سال‌ها مرگ مادر صفر بوده است و هر جایی که از مراقبت‌های فعال در حوزه سلامت مثال می‌زنیم، از بهورز نیز سخن به میان می‌آوریم.

وی افزود: بهورزان باید با توجه به اینکه 52 شاخصه محیطی با سلامت در ارتباط است؛ به‌دنبال اطلاعات به‌روز باشند و این اطلاعات را در فعالیت خود به‌کار بگیرند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: تعهد کشوری داده‌ایم که براساس سیاست دولت و حمایت مجلس و تأکید مقام معظم رهبری، سلامت باید در همه ابعاد جامعه نمود داشته باشد.

آهنگر با اشاره به اینکه نباید دغدغه بیمه پایه داشته باشیم و باید روی این نوع از بیمه‌ها کار شود، اظهار کرد: به‌طور ویژه بیمارانی که دارای بیماری مزمن هستند، باید بیمه پایه باشند تا در شرایط سخت مشکلی به‌لحاظ بیمه‎ای نباشد.

وی افزود: هیچ خدمتی در حوزه سلامت بالاتر از تلاش بهورزان در روستاها نیست، زمانی بود که تغذیه و سبک زندگی بدی وجود داشت اما اکنون در این عرصه نوین جای خرسندی دارد که با ابزار و اطلاعات جدید، سواد سلامت را در روستاها داریم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: سعی کنید تا با مشاوره‎های خود و کنترل مستمر وضعیت جسمی و روحی بیماران، ارتباط صمیمی‎تری با جامعه هدف در روستاها داشته باشید و برنامه‌های شاد و بانشاطی را برای آنها تدارک ببینید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.